Gyakran ismételt kérdések





  • Milyen TV csomagok megrendelésére van lehetőség?
  • Alapcsomagok a Medium TV (76 csatorna) és a Plus HD TV (114 csatorna)
    Prémiumcsomagok: HBO Pak (3 csatorna), HBO Maxpak (6 csatorna), Filmbox Pak (6 csatorna), Active Pak (3 csatorna)
  • Külföldön is használhatom a szolgáltatást?
  • megrendeléshez magyarországi hivatalos lakcím szükséges. Külföldön való használat esetén nem érvényes a beüzemelésre vállalt garancia
  • Mire terjed ki a beüzemelés?
  • A technikai eszközöket a UPC Direct hivatalos szerelője viszi ki egy előre egyeztetett időpontban. A hivatalos szerelő egy névre szóló, fényképes igazolvánnyal rendelkezik. A hivatalos szerelő elvégzi a technikai eszközök felszerelését, beüzemeli a készüléket, és részletesen megismerteti az előfizetőt annak használatával.
  • Milyen beüzemelési dijakra számithatok?
  • A beüzemelés díja egységesen 7950 Ft, amely a helyszínen fizetendő.
  • Saját magam is beüzemelhetem a szolgáltatást?
  • Igen, azonban ebben az esetben nem részesül a UPC Direct által garantált beüzemelési garanciában.
  • Mi a teendőm ha Medium TV csomagom van azonban szeretném elérni a Plus HD TV tartalmát?
  • Egyszerűen adja hozzá a Medium Extra csomagot és máris elérheti a teljes tartalmat.
  • Milyen eszközt kapok a szolgáltatáshoz?
  • Szolgáltatásunkat minőségi HD tartalmat elérhetővé tevő Kaon készülékkel és hozzá tartozó smart kártyával biztositjuk.
  • Egy készüléket rendeltem, van-e lehetőségem további bővitésre?
  • Jelenleg egy bérelt készülékkel áll módunkban biztositani a szolgáltatást.
  • Miként történik a szerződéskötés?
  • Telefonon keresztül, a sikeres beüzemelést követően ügyfélszolgálatunkkal folytatott telefonos egyeztetés révén érvényesitjük szerződését.
  • Mi a MYTIME és hogyan férhetek hozzá?
  • https://upcdirectmytime.hu oldalon Saját fiók létrehozása révén lehetősége nyilik könnyen és rugalmasan kezelni előfizetését, ellenőrizni csomagjait, feltöltéseket és aktiválásokat végezni.
  • Milyen adatokra van szükségem a MYTIME fiókom létrehozásához?
  • A https://upcdirectmytime.hu/ oldalon kattintson a Saját Fiók gombra majd a felugró Üdvözlő ablakban a Nincs fiókja? kérdés mellett kattintson az ÚJ FIÓK gombra. Az igy megnyilt Fiók létrehozása ablakon belül lehetősége van megadni Kersztnevét, Vezetéknevét, emailcimeét, telefonszámát, majd egy 8+ karakteres jelszó megadása és megerősitése után nyomja meg a FIÓK LÉTREHOZÁSA gombot. Kérjük vegye figyelembe, hogy minden mező kitöltése köztelező.
  • Miért fontos a Smart kártya száma?
  • A smart kártyája száma minden típusú feltöltéshez szükséges.
  • Milyen feltöltési lehetőségek vannak?
  • Online - Csak a bankkártyájára és internetkapcsolatra van szüksége, és néhány percen belül élvezheti a TV-szolgáltatást.
    PIN KÓDDAL -PIN kódot a UPC Direct hivatalos forgalmazóinál vásárolhat bankkártyájával.
    Az aktiváláshoz válassza ki a lenti lehetőségek közül az Önnek megfelelőt.
    A szolgáltatás aktiválásához minden esetben smart kártyájának száma szükséges.
    UPC DIRECT PARTNEREKNÉL -A szolgáltatást feltöltheti a UPC Direct partnereinél, elérhetőségeiket megtalálja a upcdirectmytime.hu oldalon.
  • Mennyi időtartamra tölthetem fel a kártyámat?
  • Min 1 hónap - max 12 hónap.
  • Egyszerre több csomaggal is feltölthetem a kártyámat?
  • Természetesen. Egyszerre több csomag kiválasztására is lehetőség van.
  • Több termék esetén választhatok különböző időszakot ezeknek?
  • Természetesen igen. Mindegyik más-más időszakkal 1 és 12 hónap között.
    "
  • Mi a teendőm ha nem működik a szolgáltatás?
  • Ellenőrizze feltöltését. Amennyiben minden rendben van forduljon hivatalos ügyfélszolgálatunkhoz, telefonszámunk a 1214.
    Ügyfélszolgáltati munkatársaink segiteni tudnak készüléke elinditásában, aktiválásában.
    Meghibásodás esetében további tájékoztatást nyújtanak a hibaelhárítási lehetőségekről."
  • Csak telefonon keresztül tudok hibát bejelenteni?
  • Igen. Mytime-on keresztül is lehet hibát jelenteni, a megfelelő opciót választva, azonban a gyorsabb és hatékonyabb útmutatás érdekében kérjük jelezze a szolgáltatás nem működését telefonos ügyfélszolgálatunkon.
  • Hogyan kapom kézhez a meghibásodott készülékem helyett az újat? Mi a teendőm?
  • Futár által lesznek kiküldve az Ön által megadott cimre.
    "
  • Mi a teendőm ha hibaüzenettel találkozom a képernyőn?
  • Ellenőrizze feltöltését. Amennyiben minden rendben van forduljon hivatalos ügyfélszolgálatunkhoz, telefonszámunk a 1214.
    Ügyfélszolgáltati munkatársaink segiteni tudnak készüléke elindításában, aktiválásában.
    Meghibásodás esetében további tájékoztatást
    "
  • Mennyi időn belül kerül elhárításra a bejelentett hiba?

  • A Hibaelhárítás módja
    A Szolgáltató köteles a Hibabejelentéseket 48 órán belül kivizsgálni és az elvégzett vizsgálat alapján az Előfizetőt értesíteni arról, hogy
    a) további helyszíni, az Előfizetői Hozzáférési Ponton vagy azt is érintően lefolytatandó vizsgálat szükséges,
    annak időpontjának megjelölésével (év, hónap, nap, 4 órás időszak megadásával, amely 8 és 20 óra közé
    eshet), vagy
    b) a Hiba a vizsgálat alatt nem volt észlelhető, vagy a Hiba nem a Szolgáltató érdekkörébe tartozó okból
    merült fel.
    Nem köteles a Szolgáltató 48 órán belül a hibabehatároló eljárás eredményéről értesíteni az Előfizetőt,
    amennyiben a valós, a Szolgáltató érdekkörébe tartozó Hiba elhárításához nem szükséges helyszíni, az Előfizetői
    Hozzáférési Ponton vagy azt is érintően lefolytatandó vizsgálat.
    Az Előfizetőnek a Hibaelhárítás során a Szolgáltatóval együtt kell működnie, a Hibaelhárítás lehetőségét az
    Előfizetői Hozzáférési Ponton, illetve a Beltéri egységnek (Előfizetői Hozzáférési Pontnak) helyet adó ingatlanban biztosítani köteles.
    A Hiba bejelentésétől a Hiba kijavításáig eltelt idő nem haladhatja meg a 72 órát."
    "
  • Milyen adatokra van szükségem egy csomag aktiválása érdekében?
  • Csomagját aktiválhatja a https://upcdirectmytime.hu oldalon létrehozott fiókjában, UPC Direct Partnernél vagy PIN kód megvásárlását követően is akár egy későbbi időpontban.
    A csomag aktiválásához mindössze a 12 számjegyből álló Smart kártya sorozatszámára és a PIN kódjára van szüksége."
  • Mire kell figyelnem a PIN kódom hangosmenüben való aktiválása során?
  • Kérjük győződjön meg, hogy a helyes PIN kód került megadásra. A már aktivált PIN kódot nincs lehetőség ismételten felhasználni. Kérjük győződjön meg arról, hogy alapcsomagjának (Medium TV/Plus HD TV) aktiválási időszaka meghaladja azt vagy megegyezik az aktiválni kivánt prémiumcsomag érvényességi időtartamával. Ezen informáciükat megtekintheti https://upcdirectmytime.hu oldalon létrehozott fiókjában, ahol könnyen és rugalmasan kezelheti valamint ellenőrizheti feltöltéseit és aktivált csomagjait.
  • Mi a teendőm ha a hangosmenüben Nem megfelelő PIN kód üzenettel nem tudom aktiválni a kártyámat?
  • Ellenőrizze az adatok helyességét. Tájékoztatjuk, hogy ügyintézőinknek nem áll módjukban kártyát feltölteni
  • Mi a teendőm a szolgáltatás megszüntetése esetén? Hol tehetek bejelentést?
  • Ügyfélszolgáltatunkon, a 1214-es telefonszámon. Kérjük vegye figyelembe, hogy a megszüntetésre csak az aktiv időszak lejárati dátuma után van lehetőség.
    "
  • Mi a teendőm a nálam lévő berendezésekkel?
  • Kérjük csomagolja össze és küldje vissza a : Ú.Bypass Kft.
    Mansfeld Péter utca 27.
    Budapest H-1211 cimre."
  • Milyen eszközök maradnak a tulajdonomban, és mit kell leadnom szerződés felmondása esetén?
  • A parabola antenna minden esetben az előfizető tulajdonában marad. A visszaszolgáltatandó eszközök: a beltéri egység, benne lévő smartkártya és a beltéri egységhez tartozó csatlakozók (tápkábel, HDMI) távirányító
    "
  • Biztonságban vannak adataim a bankkártyás fizetés által?
  • Igen, teljes mértékben. A Befizetések feldolgozása a PayU partnerünk által biztositott felület révén valósul meg.
    https://www.payu.hu/"
  • Van lehetőség üzleti előfizetők számára számla kiállitására?
  • Ajánlataink kizárólagosan egyéni előfizetői szerződésekre vonatkoznak.
  • Mi a teendőm ha más címre szeretném átvinni a szolgáltatásomat?
  • Kérjük ebben az esetben lépjen kapcsolatba a lakcíméhez legközelebb eső hivatalos forgalmazói pontunk munkatársával, aki részletesen tudja tájékoztatni a szerelés költségeiről és megvalósíthatóságáról.
  • Az előfizetés megszüntetését követően, amennyiben az ügyfél nem juttatja vissza az eszközt, hogy terhelődik be a kötbér?
  • Szerződési feltételeink alapján felszámításra kerül a kártérítési dij
  • Mely adatok megadása kötelező a megrendeléskor?
  • Név/Keresztnév, Telefonszám, Személyigazolványszám, Születési dátum, hely, édesanyja leánykori neve, Bekötési cim, Állandó lakcím, email cím
  • Hány TV készülékre rendelhetem meg a szolgáltatást?
  • Feltöltő kártyás megrendelés esetében szolgáltatásunkat egy készülék bérlésével tudjuk biztosítani
    "
  • Ügyfél érdeklődik a kiszállítandó eszköz státuszáról, milyen információval szolgáltatunk neki?
  • Felveheti a kapcsolatot a GLS hotline vonalával:
    o Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el
    o Telefon: +36 1 802 0265
    o Mobil: +36 20 890-0660
  • Mennyi időtartamra szól a szerződés?
  • 12 hónap a szerződéses időtartam, mely alatt fontos, hogy legalább 9 hónapra feltöltse és aktiválja egy tetszés szerint kiválasztott alapcsomaggal kártyáját
  • Mit jelent az 5 nap ingyenes időszak?
  • A szerződéskötés napjától 5 napig hozzáférés a teljes csatornakinálathoz (kivétel az Active Pak csatornái)
  • Mi a teendőm az 5 nap alatt?
  • A szerződéskötést követően kérjük 5 napon belül töltse fel és aktiválja alapcsomagját egy meghatározott időtartamra (1-12 hónap között)
  • Mit jelent az elállási idő?
  • Az előfizetői szerződését a szolgáltatás megkezdésétől számított 14 napon belül azonnali hatállyal felmondhatja, ez esetben a szolgáltató a szerződéskötéstől a felmondásig eltelt időre járó arányos díjakat követelheti.
  • Van-e lehetőség személyes ügyfélszolgálaton kártyát feltölteni?
  • Feltöltésre következő módon van lehetőség: interneten, UPC Direct partnernél. Az aktiválás megtörténhet interneten, UPC Direct partnernél és a 1214-es telefonszámon automata menüben.
  • Mikor kezdhető meg a feltöltés?
  • A feltöltésre bármikor lehetőség lesz, a hónap bármely napján megkezdhető a feltöltés.
  • Milyen csatornákhoz férhetek hozzá?
  • Csatornakiosztásunk megtekinthető a https://upcdirectmytime.hu/channels.html oldalon.
  • Elérhető lesz-e a Filmbox Live és HBO Go szolgáltatás?
  • Ezen szolgáltatások jelenleg nem elérhetőek a feltöltő kártyás szerződés esetében.



Rugalmas TV szolgáltatást keres, melyet a saját igényeihez igazíthat?

Ismerje meg csomagjainkat!

RÉSZLETEK